Przejdź do treści
Giuseppe Vasi, Palazzo Madam, 1747.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giuseppe Vasi, Porta Maggiore olim Nevia, 1747.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giuseppe Vasi, Ponte Rotto, 1747
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giuseppe Vasi, Porta Castello, 1747.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giuseppe Vasi, Ponte Salaro, 1754.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giovanni Battista Piranesi, Veduta de Ponte Salario, 1754-1760.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giovanni Battista Piranesi, Veduta interna dell’ Atrio del Portico di Ottavia, 1760.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giovanni Battista Piranesi, Veduta del Tempio di Bacco, 1760.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giovanni Battista Piranesi, Veduta dell Atrio del Portico di Ottavia, 1760.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giovanni Battista Piranesi, Veduta del Mausoleo d’Elio Adriano (ora chiamato Castello Sant’Angelo), 1760.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giovanni Battista Piranesi, „Więzienia wyobraźni” („Carceri d’invenzione”), wersja druga, obraz trzeci, 1761.
El hombre que ríe: El abismo, „Zona 84”, nr 82, 1991, scen., rys. i tusz Fernando de Felipe.
Giovanni Battista Piranesi, „Więzienia wyobraźni” („Carceri d’invenzione”), wersja druga, obraz ósmy, 1761.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giovanni Battista Piranesi, „Więzienia wyobraźni” („Carceri d’invenzione”), wersja druga, obraz jedenasty, 1761.
„Les cités obscures”, t. 3, La tour, 1987,
scen. Benoît Peeters, rys. i tusz François Schuiten.
Giovanni Battista Piranesi, „Więzienia wyobraźni” („Carceri d’invenzione”), wersja druga, obraz dwunasty, 1761.
„Donjon Monsters”, t. 10, Des soldats d’honneur, 2006,
scen. Joann Sfar, Lewis Trondheim, rys. i tusz Frédéric Bézian.
Giovanni Battista Piranesi, „Więzienia wyobraźni” („Carceri d’invenzione”), wersja druga, obraz piętnasty, 1761.
„Les cités obscures”, t. 3, La tour, 1987,
scen. Benoît Peeters, rys. i tusz François Schuiten.
Giovanni Battista Piranesi, Veduta degli Avanzi del Foro di Nerva, 1770.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giovanni Battista Piranesi, Veduta del Tempio detto della Concordia, 1770.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Giovanni Battista Piranesi, Veduta delle antiche Costruzioni fatte da Tarquinio Superbo dette il Bel Lido, 1776.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Johann Heinrich Füssli, Nocna mara (Nachtmahr), 1781.
My Favorite Thing is Monsters, vol. 1, 2017,
scen., rys. i tusz Emil Ferris.
Hubert Robert, Portyk Oktawii w Rzymie (Le Portique d’Octavie à Rome), 1785.
„Caravaggio”, t. 1: La Tavolozza e la Spada, 2015,
scen., rys. i tusz Milo Manara.
Utamaro Kitagawa, Dziesiąty drzeworyt z serii „Zapiski spod wezgłowia” („Utamakura”), 1788.
„Les contes du 7ème souffle”, t. 1: Aohige, scen. Éric Adam, rys. i tusz Hugues Micol.
Johann Heinrich Füssli, Nocna mara (Nachtmahr), 1790-1791.
„Zatanna”, nr 1 , 2010,
scen. Paul Dini, rys. Stéphane Roux, tusz Karl Story.
Jacques-Louis David, Przysięga w sali do gry w piłkę (Le Serment du Jeu de paume), 1790-1794.
La nation ou le roi, „Histoire de France en bandes dessinées”, t. 15: La Révolution,
scen. Pierre Castex, rys. i tusz José Bielsa.
La nation ou le roi, „Histoire de France en bandes dessinées”, t. 15: La Révolution,
scen. Pierre Castex, rys. i tusz José Bielsa.
Jacques-Louis David, Śmierć Marata (La Mort de Marat), 1793.
Vive la nation!, „Histoire de France en bandes dessinées”, t. 15: La Révolution,
scen. Roger Lécureux, rys. i tusz Milo Manara.
Sharaku, Ōtani Oniji III jako Yakko Edobei, 1794.
„Sandman”, nr 28, 1991,
scen. Neil Gaiman, rys. Mike Dringenberg, tusz George Pratt.
Francisco Goya, Maja naga (La maja desnuda), 1795-1800.
Francisco Goya, Maja ubrana (La maja vestida), 1800–1807.
„Fantastic Four”, nr 41, 1965,
scen. Stan Lee, rys. Jack Kirby, tusz Vince Colletta.
Francisco Goya, Gdy rozum śpi, budzą się demony (El sueño de la razón produce monstruos), 1797-1798.
Dear Mazikeen, „Lucifer”, vol. 4: The Devil at Heart, 2020,
scen. Dan Watters, rys. i tusz Max Fiumara.
My Favorite Thing is Monsters, vol. 2, 2024,
scen., rys. i tusz Emil Ferris.
Hellboy: In the Chapel of Moloch, 2008,
scen., rys. i tusz Mike Mignola.
Francisco Goya, Kaprysy, nr 71. O świcie pójdziemy (Los caprichos, no 71. Si amanece, nos vamos), 1797-1798.
Francisco Goya, Kaprysy, nr 79. Nikt nas nie widział (Los caprichos, no 79. Nadie nos ha visto), 1797-1798.
Francisco Goya, Kaprysy, nr 77. Jedni jeżdżą na drugich (Los caprichos, no 77. Unos a otros), 1797-1798.
Francisco Goya, Kaprysy, nr 48. Chór szpiclów (Los caprichos, no 48. Soplones), 1797-1798.
Francisco Goya, Kaprysy, nr 51. Muskają się (Los caprichos, no 51. Se repulen), 1797-1798.
Hellboy: In the Chapel of Moloch, 2008,
scen., rys. i tusz Mike Mignola.
Francisco Goya, Kaprysy, nr 61. Uleciały (Los caprichos, no 61. Volavérunt), 1797-1798.
Francisco Goya, Kaprysy, nr 66. Swój niesie swego (Los caprichos, no 66. Allá va eso), 1797-1798.
Francisco Goya, Kaprysy, nr 42. Ty, który nie możesz (Los caprichos, no 42. Tú que no puedes), 1797-1798.
Hellboy: In the Chapel of Moloch, 2008,
scen., rys. i tusz Mike Mignola.
Francisco Goya, Kaprysy, nr 28. Cicho, cicho (Los caprichos, no 28. Chitón), 1797-1798.
Francisco Goya, Kaprysy, nr 39. Osioł z dziada pradziada (Los caprichos, no 39. Hasta su abuelo), 1797-1798.
Francisco Goya, Kaprysy, nr 60. Próby (Los caprichos, no 60. Ensayos), 1797-1798.
Hellboy: In the Chapel of Moloch, 2008,
scen., rys. i tusz Mike Mignola.