Historia sztuki w komiksie: XI-XV wiek

Król Artur na gobelinach z dziewięcioma bohaterami, ok. 1400.
„Hellboy: The Wild Hunt”, nr 6, 2009,
scen. Mike Mignola, rys. i tusz Duncan Fegredo.
Bernardo Martorell, Święty Jerzy i smok, ok, 1434-1435.
My Favorite Thing is Monsters, vol. 1, 2017,
scen., rys. i tusz Emil Ferris.
My Favorite Thing is Monsters, vol. 1, 2017,
scen., rys. i tusz Emil Ferris.
My Favorite Thing is Monsters, vol. 1, 2017,
scen., rys. i tusz Emil Ferris.
Carlo Crivelli, Święty Piotr Męczennik, 1479.
My Favorite Thing is Monsters, vol. 1, 2017,
scen., rys. i tusz Emil Ferris.
Sandro Botticelli, Małżeństwo Nastagio degli Onesti (Nozze di Nastagio degli Onesti), 1483.
„Giuseppe Bergman”, t. 4: A riveder le stelle, 1998,
scen., rys. i tusz. Milo Manara.
Sandro Botticelli, Bankiet w lesie (Il banchetto nel bosco), 1483.
„Giuseppe Bergman”, t. 4: A riveder le stelle, 1998,
scen., rys. i tusz. Milo Manara.
Sandro Botticelli, Narodziny Wenus (Nascita di Venere), ok. 1485.
„Captain Marvel”, nr 27, 1973,
scen. Jim Starlin i Mike Friedrich, rys. Jim Starlin, tusz Pablo Marcos.
„Deathwish”, nr 1, 1994,
scen. Adam Blaustein, rys. J. H. Williams III, tusz Jimmy Palmiotti.
„Babe”, nr 1, 1994, scen., rys. i tusz. John Byrne.
Leonardo da Vinci, Dama z gronostajem, 1489–1491.
„L’ancien temps”, t. 1: Le roi n’embrasse pas, 2009, scen., rys. i tusz Joann Sfar.
Vittore Carpaccio, Przybycie ambasadorów angielskich (L’Arrivée des ambassadeurs anglais à la cour du roi de Bretagne), 1495.
Vittore Carpaccio, Przybycie ambasadorów angielskich (L’Arrivée des ambassadeurs anglais à la cour du roi de Bretagne), 1495.
„La vision de Bacchus”, 2014,
scen., rys. i tusz Jean Dytar.
Leonardo da Vinci, Ostatnia wieczerza (Il Cenacolo), 1495-1498.
„Incredible Hulk”, nr 177, 1974,
scen. Gerry Conway, Roy Thomas, rys. Herb Trimpe, tusz Jack Abel.
„Captain Marvel”, nr 31, 1974,
scen. i rys. Jim Starlin, tusz Dan Green i Al Milgrom.
„Legion of Super-Heroes”, nr 2, 1984,
scen. Paul Levitz, Keith Giffen, rys. Keith Giffen, tusz Larry Mahlstedt.
Le Grand Pouvoir du Chninkel, „À Suivre”, nr 108, 1987,
scen. Jean Van Hamme, rys. i tusz Grzegorz Rosiński
„Grendel: War Child”, nr 4, 1992,
scen. Matt Wagner, rys. Patrick McEown, tusz Matt Wagner, Monty Sheldon.
„La Foire aux Cochons”, t. 2: L’art d’accommoder les restes, 2003,
scen., rys. i tusz Ptiluc.
„Countdown”, nr 36, 2007,
scen. Paul Dini, Tony Bedard, rys. Jim Calafiore, tusz Jack Purcell.
„Soeur Marie-Thérèse”, t.6: La guère sainte, 2008,
scen., rys. i tusz Maëster.
„The Boys”, nr 45, 2010,
scen. Garth Ennis, rys. i tusz Russ Braun.
„Grandville”, t. 4: Nöel, 2014,
scen., rys. i tusz Bryan Talbot.
„Man without Fear”, nr 5, 2019,
scen. Jed MacKay, rys. i tusz Danilo Beyruth.
„Second Coming”, nr 5, 2019,
scen. Mark Russell, rys. i tusz Richard Pace.
Albrecht Dürer, Czterech Jeźdźców Apokalipsy, 1497-1498.
„Mutafukaz”, t. 4, 2013,
scen, rys. i tusz Run.
Michał Anioł, Pietà, 1498-1500.
„Daredevil”, nr 229, 1986,
scen. Frank Miller, rys. i tusz David Mazzucchelli.
„Persepolis”, t. 4, 2003,
scen., rys. i tusz Marjane Satrapi.
„Soeur Marie-Thérèse”, t.6: La guère sainte, 2008,
scen., rys. i tusz Maëster.
„100 Bullets”, nr 100, 2009,
scen. Brian Azzarello, rys. i tusz Eduardo Risso.
„Le Pape Terrible”, t. 2: Jules II, 2011,
scen. Alejandro Jodorowsky, rys. i tusz Theo.
„Le Pape Terrible”, t. 2: Jules II, 2011,
scen. Alejandro Jodorowsky, rys. i tusz Theo.
„Grandville”, t. 4: Nöel, 2014,
scen., rys. i tusz Bryan Talbot.
„Civil War II”, nr 8, 2017,
scen. Brian Michael Bendis, rys. i tusz David Marquez.
„Suicide Squad”, nr 10, 2020,
scen. Tom Taylor, rys. i tusz Bruno Redondo.

Dodaj komentarz