Wielu rzeczy w świecie nie rozumiem, ale są takie, których nie rozumiem bardziej od innych. Jedną z nich jest to, dlaczego, mając taką dupokopkę jak Cynthia Rothrock, na początku jej zachodniej kariery producenci ciągle parowali ją z Richardami Nortonami, Jeffami Wincottami czy innymi Chadami McQueenami, a na domiar złego w finałach filmów zwykle to oni mierzyli się z głównymi szwarccharakterami.
Żeby jeszcze robili to tylko amerykańscy producenci. Ale nie! Było tak również w filmach produkowanych przez Golden Harvest.
Tymczasem Rothrock w zakresie dupokopania zjadała na śniadanie Nortona wymieszanego z Wincottem i popijała ich McQueenem. Na dowód – jej wejście w świat kina kopanego w Yes, Madam (Huangjia shijie, 1985, Corey Yuen).
Czyżby ci producenci byli przekonani, że na przełomie lat 80. i 90. XX wieku zachodni widzowie kina kopanego nie byli gotowi na postaci kobiece kopiące dupy złolom bez pomocy mężczyzn?
Wpis pojawił się na fanpejdżu 7 maja 2021 roku.